Twee keer genomineerd voor Cultuurmarketing Award!

dé prijs voor de beste marketingcases in de cultuursector!



We zijn twee maal genomineerd voor een Cultuurmarketing Award: dé prijs voor de beste marketingcases in de cultuursector! Deze editie konden er cases ingediend worden in de categorieën: de Branddoctors Merk & Experience Award en de Centercom Campagne Award. Een vakjury selecteerde uit 57 inzendingen 11 cases voor de finale, afkomstig van 10 culturele instellingen. Zowel de rebrandingstrategie van het Luxor Theater als de marketingcampagne van theaterproductie De Marathon dingen mee naar een award. Op 15 juni 2017 worden de winnaars in Utrecht bekend gemaakt.

Genomineerd voor Branddoctors Merk & Experience Award
De rebrandingsstrategie van het Luxor Theater maakt kans op een Merk & Experience Award. Samen met het Rotterdamse branding bureau Das Buro hebben we een nieuwe merkstrategie ontwikkeld waardoor de uitstraling van het theater en de zichtbaarheid in de stad meetbaar zijn verbeterd. Ruben Isräel, ons hoofd marketing/sales/events, is trots op de twee nominaties. “We hebben de afgelopen drie jaar met alle medewerkers grote stappen gezet om van Luxor weer een toonaangevend merk met toonaangevende voorstellingen te maken. De nominaties zijn een mooie bekroning”.

Genomineerd voor Centercom Campagne Award
De marketingcampagne van theaterproductie De Marathon is in de race voor een Centercom Campagne Award. Een samengesteld marketingteam van Senf Theaterpartners, Kemna Theater en Luxor Theater heeft vanaf januari 2016 aan de campagne gewerkt. Hoogtepunten van de campagne waren de Luxor Marathon Run, de zoektocht naar loopbandlopers en de Nederlandse première waar heel bekend Nederland in campingsmoking op de rode loper verscheen. Jeroen de Jager, verantwoordelijk marketeer vanuit Luxor, is trots. “We hebben met deze campagne geprobeerd een buzz te creëren in de stad, de regio en vervolgens het land. Door weg te blijven van standaard theatermarketing en toffe events en content te creëren is dat geweldig gelukt”.

Bekijk alle finalisten op cultuurmarketing.nl

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten?

Meer informatie sluiten