Over je kaarten
Kaarten annuleren of ruilen?
Wij nemen geen kaarten retour. Wanneer je verkoudsheidsklachten hebt, kan je contact opnemen met de kassa (kassa@luxortheater.nl of 010 - 484 33 33) en gaan we op zoek naar een gepaste oplossing.
Wanneer je je kaarten wilt ruilen ontvang je het eventuele verschil in kaartprijs als waardebon; bij een meerprijs betaal je iets bij. Kaarten zelf doorverkopen is niet toegestaan. Waardebonnen kunnen alleen gebruikt worden om nieuwe tickets te kopen; ze zijn niet geldig bij de bars.
Afwijkende voorwaarden
Er zijn voorstellingen met afwijkende voorwaarden, deze kaarten kunnen niet geruild en/of geannuleerd worden. Indien dit van toepassing is staat dit vermeld op de voorstellingspagina.
Kaarten kwijt?
Bij vermissing van kaarten kunnen duplicaatkaarten worden verstrekt. Kom op de dag van de voorstelling naar de kassa. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs ontvang je duplicaatkaarten.
Smart tickets
Voor sommige populaire voorstellingen verkopen wij in samenwerking met Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. De tickets die je koopt via de Luxor website of de Ticketmatic app worden (ruim) een uur voor aanvang van de voorstelling pas actief. Je vindt jouw veilige e-tickets in de Ticketmatic App. Download deze - voordat je kaarten koopt! - in de AppStore of de Playstore.
Hoe werkt het?
- Download de Ticketmatic app
Gebruik in de app hetzelfde e-mail adres als je gebruikt bij het boeken van de kaarten (stap 2). - Koop kaarten via de Luxor website
NB 1 Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee je een account hebt gemaakt in de Ticketmatic App.
NB 2: Je kunt in een transactie alléén kaarten voor deze voorstelling kopen; andere voorstellingen koop je apart. - Kies je stoelen
- Kies een betaalwijze en vul je e-mailadres in.
- Bevestig en betaal
- Je ontvangt een e-mail bevestiging
Hierin vind je instructies over hoe je de app kunt installeren en jouw tickets kunt terugvinden. - Download en open de Ticketmatic app
Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als je gebruikte bij het boeken van de kaarten. - In de Ticketmatic App vind je alle gekochte e-tickets
De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang. Let op: de barcode verandert elke 30 seconden.
Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?
Nee. De kaarten zijn niet overdraagbaar. Je dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling.
Kan ik voor meerdere producties kaarten kopen?
Nee. Bij smarttickets dien je per productie een transactie af te ronden. Wil je voor meer voorstellingen kaarten kopen, moet je meerdere transacties voltoooien.
Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. Wat nu?
De tickets tonen in je app binnen 24 uur. Je kunt proberen bovenin rechts het venster met je tickets te vernieuwen. Als je binnen 24 uur geen tickets ziet, kan je de kassa bellen.
In de app zie ik nog meer kaarten staan die ik ooit gekocht heb. Wat moet ik daarmee?
Alle tickets die je via de Luxor website hebt gekocht, zie je in de Ticketmatic app. Voor de meeste voorstellingen scannen wij je reguliere tickets. Alleen voor onderstaande voorstellingen zullen wij de smart tickets scannen in uw app:
- Jochem Myjer (alleen op 11/09)
- Youp van t Hek
- Najib Amhali
- Theo Maassen 19/20: alle voorstellingen
- Waardenberg en de Jong
Ik heb geen smart phone. Wat nu?
Heb je zelf geen smartphone en ook niemand binnen je gezelschap? Vanaf 60 minuten voor aanvang kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen bij de kassa van het theater.
Annuleringen
Indien je IBAN-nummer bij ons bekend is, hoef je niks te doen. Je ontvangt binnen twee maanden het aankoopbedrag van je tickets, pauzearrangement en de gemaakte transactiekosten op je rekening.
IBAN-nummer onbekend
Wanneer het IBAN-nummer bij ons onbekend is, dan ontvang je een mail met het verzoek om te reageren met je naam, adres en IBAN-nummer. Je ontvangt binnen twee maanden het aankoopbedrag van je tickets, pauzearrangement en de gemaakte transactiekosten op je rekening.
Verplaatsingen
Wanneer een voorstelling is verplaatst dan stellen we je direct per mail op de hoogte. Daarnaast blijven je huidige kaarten gewoon geldig voor de nieuwe data.