Over je kaarten

Kaarten annuleren of ruilen?


Coronamaatregelen

Zolang er bijzondere coronamaatregelen vanuit de overheid gelden, hanteren we een soepel retourbeleid. Je kunt tot 24 uur van tevoren (en in geval van coronaklachten is het mogelijk tot aanvang) van de voorstelling je kaarten kosteloos te annuleren of om te boeken naar een alternatieve datum. Je kunt hiervoor mailen naar kassa@luxortheater.nl

 

Kaarten retour
Als er geen bijzondere overheidsmaatregelen van toepassing zijn kun je kaarten tot aanvang van de voorstelling inwisselen voor een Luxor waardebon of (laten) omboeken naar een andere voorstelling in ons theater. Indien je kaarten om wil (laten) boeken kost dit € 2,00 administratiekosten per kaart.

Het omruilen van je kaarten kun je voor de meeste voorstellingen zelf online regelen door in te loggen op je account via 'Mijn Luxor' op onze website, of je kunt mailen naar kassa@luxortheater.nl.



Afwijkende voorwaarden

Er zijn voorstellingen met afwijkende voorwaarden, deze kaarten kunnen niet geruild en/of geannuleerd worden. Indien dit van toepassing is staat dit vermeld op de voorstellingspagina.
 
 

Kaarten kwijt?

Bij vermissing van kaarten kunnen duplicaatkaarten worden verstrekt. Kom op de dag van de voorstelling naar de kassa. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs ontvang je duplicaatkaarten. 

Indien je voor E-tickets hebt gekozen kun je je kaarten online terugvinden in je account door in te loggen via 'Mijn Luxor' of via je bevestigingsmail.

 

Annuleringen of verplaatsingen

Indien een voorstelling helaas geannuleerd of verplaatst wordt, worden de kaartkopers zo spoedig mogelijk per mail op de hoogte gesteld. In deze mail staat uitgelegd wat er met je kaarten gaat gebeuren.