Over je kaarten

Kaarten annuleren of ruilen?


Coronamaatregelen

Zolang er bijzondere coronamaatregelen vanuit de overheid gelden, hanteren we een soepel retourbeleid. Je kunt tot 24 uur van tevoren (en in geval van coronaklachten is het mogelijk tot aanvang) van de voorstelling je kaarten kosteloos te annuleren of om te boeken naar een alternatieve datum. Je kunt hiervoor mailen naar kassa@luxortheater.nl

 

Kaarten retour
De meeste tickets die je hebt gekocht bij het Luxor Theater kun je tot 5 uur voor de voorstelling omruilen voor een waardebon (cadeaukaart). Dit kun je zelf online regelen door in te loggen op je account via “Mijn Luxor’ op onze website. Je kunt ook malen naar kassa@luxortheater.nl 

De waardebon blijft onbeperkt geldig en je kunt deze gebruiken als betaalmiddel bij een volgende boeking via onze site, telefonisch of aan de kassa. 

Wil je je kaarten omruilen voor een andere datum van de voorstelling of een andere voorstelling dan kan dat door te mailen naar kassa@luxortheater.nl.  

Voor het omruilen van tickets via de mail rekenen wij 2,00 euro omruilingskosten per ticket. 

Let op!  
Er zijn voorstellingen met afwijkende voorwaarden, deze kaarten kunnen niet geruild en/of geannuleerd worden. Indien dit van toepassing is staat dit vermeld op de voorstellingspagina. 

Reserveringen voor een restaurant kunnen tot maximaal 24 uur van te voren worden geannuleerd. 


Afwijkende voorwaarden

Er zijn voorstellingen met afwijkende voorwaarden, deze kaarten kunnen niet geruild en/of geannuleerd worden. Indien dit van toepassing is staat dit vermeld op de voorstellingspagina.
 
 

Kaarten kwijt?

Bij vermissing van kaarten kunnen duplicaatkaarten worden verstrekt. Kom op de dag van de voorstelling naar de kassa. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs ontvang je duplicaatkaarten. 

Indien je voor E-tickets hebt gekozen kun je je kaarten online terugvinden in je account door in te loggen via 'Mijn Luxor' of via je bevestigingsmail.

 

Annuleringen of verplaatsingen

Indien een voorstelling helaas geannuleerd of verplaatst wordt, worden de kaartkopers zo spoedig mogelijk per mail op de hoogte gesteld. In deze mail staat uitgelegd wat er met je kaarten gaat gebeuren.