Over uw kaarten

Kaarten ruilen of annuleren?

Wanneer u geen gebruik kunt maken van door u gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot aanvang van de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling of in te wisselen voor een Luxor waardebon. De kosten hiervoor bedragen € 2 per kaartje. Bij ruilen ontvangt u het eventuele verschil in kaartprijs als waardebon; bij een meerprijs betaalt u iets bij. Kaarten zelf doorverkopen is niet toegestaan. Waardebonnen kunnen alleen gebruikt worden om nieuwe tickets te kopen; ze zijn niet geldig bij de bars, of in het Theatercafé van het oude Luxor.



Afwijkende voorwaarden

Er zijn voorstellingen met afwijkende voorwaarden, deze kaarten kunnen niet geruild en/of geannuleerd worden. Indien dit van toepassing is staat dit vermeld op de voorstellingspagina.
 
 

Kaarten kwijt?

Bij vermissing van kaarten kunnen duplicaatkaarten worden verstrekt. Komt u op de dag van de voorstelling naar de kassa. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs ontvangt u duplicaatkaarten.

Smart tickets

Voor sommige populaire voorstellingen verkopen wij in samenwerking met Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. De tickets die u koopt via de Luxor website of de Ticketmatic app worden (ruim) een uur voor aanvang van de voorstelling pas actief. U vindt uw veilige e-tickets in de Ticketmatic App. Download deze - voordat u kaarten koopt! - in de AppStore of de Playstore.

  

 



Hoe werkt het?

  1. Download de Ticketmatic app 
    Gebruik in de app hetzelfde e-mail adres als u gebruikt bij het boeken van de kaarten (stap 2).
  2. Koop kaarten via de Luxor website
    NB 1 Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee u een account heeft gemaakt in de Ticketmatic App.
    NB 2: U kunt in een transactie alléén kaarten voor deze voorstelling kopen; andere voorstellingen koopt u apart.
  3. Kies uw stoelen
  4. Kies een betaalwijze en vul uw e-mailadres in.
  5. Bevestig en betaal
  6. U ontvangt een e-mail bevestiging
    Hierin vindt u instructies over hoe u de app kunt installeren en uw tickets kunt terugvinden.
  7. Download en open de Ticketmatic app
    Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mail adres als u gebruikte bij het boeken van de kaarten.
  8. In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets
    De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang. Let op: de barcode verandert elke 30 seconden.


Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?

Nee. De kaarten zijn niet overdraagbaar. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling. 


Kan ik voor meerdere producties kaarten kopen?

Nee. Bij smarttickets dient u per productie een transactie af te ronden. Wilt u voor meer voorstellingen kaarten kopen, moet u meerdere transacties voltoooien.


Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. Wat nu?

De tickets tonen in uw app binnen 24 uur. U kunt proberen bovenin rechts het venster met uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, kunt u de kassa bellen.


In de app zie ik nog meer kaarten staan die ik ooit gekocht heb. Wat moet ik daarmee?

Alle tickets die u via de Luxor website hebt gekocht, ziet u in de Ticketmatic app. Voor de meeste voorstellingen scannen wij uw reguliere tickets. Alleen voor onderstaande voorstellingen zullen wij de smart tickets scannen in uw app: 

  1. Jochem Myjer (alleen op 11/09)
  2. Youp van t Hek
  3. Najib Amhali
  4. Theo Maassen 19/20: alle voorstellingen
  5. Waardenberg en de Jong


Ik heb geen smart phone. Wat nu?

Heeft u zelf geen smartphone en ook niemand binnen uw gezelschap? Vanaf 60 minuten voor aanvang kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen bij de kassa van het theater.

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen