Veelgestelde vragen

Geen mail ontvangen?

Heeft u geen e-mail ontvangen van ons (bevestigingse-mails of e-mails met kaarten)? Checkt u dan de map waarin uw SPAMberichten terechtkomen in uw e-mailprogramma !

Ook is het belangrijk dat u na uw online betaling klikt op 'Voltooien' om terug te keren op de website. 
 
Als uw betaling gelukt is, moet u binnen een uur de kaarten ontvangen.

Leeftijdsindicatie, baby's
Meer informatie hierover vindt u hier.

Algemeen

Ik kijk de website op een iPad 2 en zie geen inhoud van de pagina's. Wat nu?
Probeer via de app Chrome onze website te bekijken.

Ik zie de website maar de kaarten/info-knop is niet actief. Hoe kan ik nu kaarten kopen?
Waarschijnlijk werkt u op een iPad 2 met Safari. Download de de app Chrome en probeer het daarmee opnieuw.

Over online reserveren

Lees de handleiding

Ik weet mijn inloggegevens niet meer. Hoe kan ik nu inloggen?
U dient sinds 4 mei 2015 (onze nieuwe website) eenmalig een nieuw account aanmaken. Heeft u dat al gedaan dan kunt u hier uw inloggegevens opvragen: Verstuur mijn inloggegevens naar mijn e-mailadres

Ik weet mijn inloggegevens niet meer en kan deze ook niet opvragen omdat mijn e-mailadres verouderd is. Wat nu?
Stuur een e-mail met uw oude én nieuwe e-mailadres naar kassa@luxortheater.nl. Wij passen het zo snel mogelijk aan.

Ik heb problemen met het aanmaken van een account. Hoe kan dat?
Waarschijnlijk maakt u gebruik van een verouderde internetbrowser. Check hier welke versie u heeft en of deze geupdate zou moeten worden: https://www.luxortheater.nl/check/

Ik heb kaarten gekocht via iDeal maar ik krijg ze niet binnen. Wat nu?
Soms zijn er storingen bij iDeal (zie h iervoor www.ideal-status.nl). Ziet u dat er foutmeldingen zijn bij uw bank, belt u dan met de kassa over uw kaarten: 010 - 484 33 33.
Ook kan het zijn dat u de betaling nog niet definitief heeft voltooid (en terugkomt op de Luxor website) omdat u op een telefoon of tablet bestelt en de knop 'Voltooien' niet goed kunt zien. Klikt u op de knop Voltooien.

Wanneer ontvang ik mijn online bestelde kaarten?
Als u e-tickets of mobile tickets koopt, ontvangt u direct een e-mail met de link van de e-tickets/mobile tickets wanneer de betaling bevestigd is. Wanneer u kiest voor kaarten per post, dan ontvangt u uw kaarten binnen 3 weken thuis. ! NB: Als de voorstelling binnen vijf werkdagen plaatsvindt, kunt u de kaarten afhalen aan de kassa van het theater (op vertoon van uw reserveringse-mail).

Ik heb mijn online bestelde kaarten nog niet ontvangen, en de voorstelling is al deze week. Wat nu?
Als u de kaarten op de dag van de voorstelling nog niet ontvangen heeft, kunt u deze afhalen aan de kassa van het theater waar u naartoe gaat op vertoon van uw bevestigingse-mail.

Ik heb plaatsen besteld/ontvangen via de website, kan ik deze nog annuleren of wijzigen?
Ja dat kan. U kunt ze ruilen voor een andere voorstelling of u ontvangt een Luxor tegoedbon ter waarde van de kaarten. U betaalt per kaart € 1 servicekosten.

Hoeveel kost het om online te reserveren?
Als u online boekt, betaalt u € 0 (e-tickets/mobile tickets) of € 2 per kaart (kaarten per post), wanneer u met iDeal betaalt. Voor creditcard betaalt u € 5 servicekosten per transactie.

Hoe kan ik mijn gekochte kaarten op mijn smartphone laden?
Lees de handleiding voor mobile tickets

Moet ik mijn e-tickets uitprinten of scannen jullie ook kaarten vanaf een smartphone?
Wij kunnen scannen vanaf uw telefoon. Het liefst mobile tickets, maar een duidelijke streepjescode kan ook. Zorgt u ervoor dat uw schermverlichting fel genoeg is en dat u gemakkelijk naar meerdere kaarten kunt swipen.

Voor sommige voorstellingen gelden afwijkende voorwaarden. Wat betekent dat?
Voor een aantal voorstellingen gelden andere voorwaarden dan voor de meeste voorstellingen. Zo gelden er geen reguliere paskortingen, kunnen de kaarten niet omgeboeken of geretourneerd worden, kunnen we reeds gekochte kaarten niet terugnemen of inwisselen voor een waardebon, en is een gratis drankje (in de pauze) niet inbegrepen. Dit geldt alleen voor de voorstellingen waarbij dit expliciet vermeld staat.

Over de Podium Cadeaukaart

Kan ik mijn Podium Cadeaukaart ook gebruiken voor het online bestellen van kaarten?
Helaas is er momenteel een bug gevonden bij het online kunnen betalen. U kunt wel de kassa bellen: 010 - 484 33 33 om telefonisch 

Kan ik mijn Podium Cadeaukaart ook gebruiken voor het telefonisch bestellen van kaarten?
Jazeker. Bel 010 - 484 33 33 en houd uw Podium Cadeaukaart bij de hand.

Ik heb een Theater en Concertbon kan ik die online verzilveren?
Helaas is de papieren Theater-en Concertbon (de voorloper van de Podium Cadeaukaart) niet direct via een weborder te gebruiken. Als u via de website kaarten koopt, dan kunt u op de dag van de voorstelling met uw entreebewijs en bon langs de kassa komen en dan verzilveren wij deze alsnog voor u.
 

Over mindervaliden

Ik wil plaatsen reserveren voor een rolstoelgebruiker. Hoe kan ik dat doen?
Helaas kunt u deze niet online reserveren. Belt u met onze kassa om te reserveren: 010 - 484 33 33 (ma t/m za van 13.30 - 17.30 uur).

Zijn er plaatsen voor slechthorenden?
Nee, geen speciale plaatsen want slechthorenden kunnen op iedere stoel in het nieuwe Luxor Theater gebruikmaken van de aanwezige FM installatie (kinbeugel of inductielus), en op iedere stoel in het oude Luxor Theater gebruikmaken van de aanwezige infrarood installatie (kinbeugel of inductielus). Apparaten zijn te leen aan de informatiebalie.

Zijn er plaatsen voor slechtzienden?
Per voorstelling houden wij bij start kaartverkoop een zeer beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor slechtzienden. Reserveert u ((tijdig!) telefonisch op 010 - 484 33 33 (ma t/m za van 13.30 tot 17.30 uur)

Overige vragen

Kan ik kaarten voor het nieuwe Luxor ook aan de kassa van het oude Luxor Theater afhalen?
Dat kan zeker. Bekijk hier de openingstijden.

Kan ik met een baby naar de voorstelling?
Nee, dit kan helaas niet. Bij kindervoorstellingen staat een leeftijdsindicatie. Kinder jonger dan deze leeftijdsindicatie kunnen wij helaas niet toelaten.

Waarom is er een leeftijdsindicatie?
Bij kinder- en jeugdvoorstellingen staat een leeftijdsindicatie. Deze indicatie geeft aan voor welke leeftijdscategorie de voorstelling is gemaakt. Deze is gebaseerd op de inhoud en de lengte van de voorstelling. Kinderen jonger dan deze richtleeftijd kunnen de voorstelling voor de spelers en andere bezoekers verstoren. Wij vragen of u hier rekening mee wilt houden.

Ik kom met een klein kind naar de voorstelling. Zijn er stoelverhogers?
Ja. In beide theaters beschikken we over een flink aantal stoelverhogers, zodat de allerkleinsten de voorstelling ook goed kunnen zien.

Ik kom met een klein kind naar de voorstelling. Kan ik de kinderwagen / buggy ergens kwijt?
Geen probleem. Vraagt u aan onze medewerkers bij de garderobe waar u de buggy neer kunt zetten.

Waar kan ik programmaboekjes kopen?
Voor programmaboekjes kunt u terecht bij de Theatershop / informatiebalie in de entreehal van het nieuwe Luxor Theater, of de informatiebalie in het oude Luxor Theater.

Hoe kom ik aan een affiche van de voorstelling?
Wanneer affiches van de voorstelling verkocht worden, gebeurt dit bij de Theatershop (nieuwe Luxor) of speciale merchandise-kraam in de centrale foyer (oude Luxor). Affiches die in het theater hangen zijn helaas niet beschikbaar voor publiek.

Ik wil de nieuwsbrief ontvangen. Wat moet ik doen?
U dient hiervoor een account aan te maken en vervolgens onderaan het formulier aan te geven dat u de nieuwsbrief wilt ontvangen.

Kan ik mijn cadeaubonnen bij jullie besteden?
Wij accepteren Theater- en Concertbonnen en de Podiumcadeaukaart. Wij accepteren geen VVV-bonnen of Nationale Musicalbonnen (wel kunt u een reservering maken voor een musical in ons theater van Joop van den Ende Theaterproductiesbij Eventim op telefoonnummer 0900-1353 (45 cpm).

Staat uw vraag er niet bij?
Mailt u ons uw vraag! Misschien kunnen we hem hier in deze lijst opnemen. U kunt een email sturen naar: kassa@luxortheater.nl

 

FAQ

Deze site gebruikt cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten?

Meer informatie

X

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.